kevin-vd.reismee.nl

Welkom op mijn Reislog!

Hallo en welkom op mijn reislog!

Dé plaats om op de hoogte te blijven van alle avonturen en ervaringen tijdens deze reis. Vanaf nu zul je hier dan ook regelmatig nieuwe verhalen en foto's vinden, en via de kaart weet je altijd precies waar ik me bevind en waar ik ben geweest! Meer informatie over mijzelf en de reis die ik ga maken vind je in het profiel.

Wil je automatisch een mailtje ontvangen wanneer er een nieuw verhaal of een nieuwe fotoserie op deze site staat? Meld je dan aan voor mijn mailinglijst door je e-mail adres achter te laten in de rechter kolom.

Ik zie je graag terug op mijn reislog en laat gerust af en toe eens een berichtje achter!

Leuk dat je met me meereist!

Groetjes,

Kevin

Reacties

Reacties

De Stoopies

Kevin, wie heeft het. Ga heerlijk genieten van je reis en wij lezen je verhalen. Heel veel plezier en groetjes.

hans en els

Hoi Kevin,
Heel veel plezier in ons favoriete vakantieland Griekenland.
Twee jaar terug waren we ook op Kreta: Matala in het zuiden is een aanrader !
Have fun !

Co

Ha die Kevin,
Tjonge, wat een foto's heb je al gemaakt. Schitterend. En het eten ziet er ook pico bello uit. (stuur die aardbeien maar door naar Nederland).
Lekker dat je op de boot op het dek en onder het dak kon verblijven.
Veel plezier op Kreta. Tot horens.

Pap

Maaike

Hee Kevin,

Wat heerlijk om jouw verhalen te lezen. Genieten hoor!!
Veel plezier.
Groetjes x

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!